[rev_slider_vc alias=”zephyr-main”]
favorite_outline

زیپر، چسبی که می خواستید!

کیفیت بالا، بسته بندی مدرن، تولید مکانیزه

phonelink

تکنولوژی

ایجاد و بکارگیری تجهیزات مدرن، خودکفایی در طراحی و ساخت ماشین آلات دوستدار محیط زیست پرسنل متخصص و مجرب

nature_people

تحقیق و توسعه

پشتیبانی تکنولوژیکی از صنایع، توسط کادر علمی با مدارج عالی

محصولات

نوین ترین بسته بندی

با تشکیل تیم طراحی و تایین سیاست های کارخانه چسب زیپر در حوزه بسته بندی و طراحی بر آن شدیم تا با حداکثر توان، طراحی بسیار جذاب و کارآمد با رعایت اصول و استاندارد جهانی ارائه دهیم.

با در نظر گرفتن تمام عوامل موثر بر محصولات، پس از تحقیق و آزمایش های انجام گرفته توسط تیم طراحی چسب زیپر، نوع،شکل و جنس بسته بندی انتخاب شده و تمام سعی بر آن است محصول با کیفیت و بی نقص بدست مصرف کننده برسد و این امر ممکن نیست مگر با به کارگیری تکنولوژی نوین.

با توجه به اهمیت موضوع حفاظت محیط زیست، تلاش گروه طراحی و اجرای چسب زیپر بر آن بوده تا آسیب وارده از سوی این شرکت به حداقل برسد.

بسته بندی صنایع شیمیایی چسب زیپر

دانستنی های چسب

واژه چسب به هر ماده ای اطلاق می شود که به یک یا هر دو سطح جسم جداگانه اعمال می شود و آنها را به هم وصل می کند. صفتهایی ممکن است در رابطه با کلمه “چسب” استفاده شود تا خواص آن را بر اساس شکل فیزیکی یا شیمیائی, نوع مواد اتصال , یا شرایطی که تحت آن اعمال می شود را توصیف کند.

چسبها می توانند به صورت طبیعی یافت شوند و یا به صورت سنتزی تولید شوند. اولین استفاده انسان از مواد شبیه چسب به حدود ۲۰۰ هزار سال قبل بر می گردد. اولین مراجع به واژه چسب در ادبیات در حدود ۲۰۰۰ سال پیش از میلاد مسیح ظاهر شد. یونانی ها و رومی ها سهم زیادی در توسعه چسب داشته اند. در اروپا چسب به صورت گسترده تا ۱۵۰۰-۱۷۰۰ پس از میلاد استفاده نشد. پس از آن تا ۱۹۰۰ میلادی افزایش استفاده از چسب و اکتشافات نسبتا تدریجی بود. فقط از قرن پیش توسعه چسبهای سنتزی شتاب زیادی گرفته است و نو آوری در این زمینه تا به حال ادامه دارد.

برای حفظ محیط زیست

بچسبانیم، دور نیندازیم